Lees verder
Hoe verliest u een tevreden klant?
Een strategische verkenning
Paperback Nederlands 2012 1e druk 9789461901767Samenvatting
Dit tweede boek over klantbehoud voegt verdere strategische inzichten toe over loyaliteit van uw klanten. U leert wat klanten werkelijk drijft en hoe dit te managen. Lees hoe de manier waarop uw key-accounts naar uw organisatie kijken steeds verandert.
Welke waarde ervaart uw klant van uw bedrijf en welke prijs mag daar tegenover staan? Ontdek hoe u deze vragen kunt beantwoorden en maak kennis met het begrip 'relevante waarde'. Dit boek geeft u de handvatten waarmee u uw organisatie kunt leiden naar hogere klantretentie.
Het is geschreven voor managers in de managed services industrie en andere diensten-markten waarin grote contracten, aanbestedingen en prijsconcurrentie aan de orde van de dag zijn. De manier waarop dit verhaal zich ontvouwt, houdt u nieuwsgierigheid tot het eind.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Over John Gamble
Inhoudsopgave
Voordat u begint…
1. Het telefoongesprek
2. Waarom?
3. TARP, op zoek naar het lek
4. Als mensen veranderen, kan alles veranderen
5. De waardekloof
6. Het draait om relevante waarde
7. Drie gezichtspunten
8. Vier vragen
9. Revelation X
10. Het is alleen waard wat het waard is, niet meer
11. Het goede nieuws
Appendix
Mensen die dit boek kochten, kochten ook...
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan