Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 50% korting

Hoe verliest u een tevreden klant?

Een strategische verkenning

Paperback Nederlands 2012 1e druk 9789461901767
Voormalig top 100Totaal 30 dagen
Laatste exemplaar! Op=Op!
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
21,75
10,95
VOORDEEL - 50% korting

Samenvatting

Dit tweede boek over klantbehoud voegt verdere strategische inzichten toe over loyaliteit van uw klanten. U leert wat klanten werkelijk drijft en hoe dit te managen. Lees hoe de manier waarop uw key-accounts naar uw organisatie kijken steeds verandert.

Welke waarde ervaart uw klant van uw bedrijf en welke prijs mag daar tegenover staan? Ontdek hoe u deze vragen kunt beantwoorden en maak kennis met het begrip 'relevante waarde'. Dit boek geeft u de handvatten waarmee u uw organisatie kunt leiden naar hogere klantretentie.

Het is geschreven voor managers in de managed services industrie en andere diensten-markten waarin grote contracten, aanbestedingen en prijsconcurrentie aan de orde van de dag zijn. De manier waarop dit verhaal zich ontvouwt, houdt u nieuwsgierigheid tot het eind.

Specificaties

ISBN13:9789461901767
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:120
Uitgever:Tenacity
Druk:1
Verschijningsdatum:16-11-2012
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop
ISSN:

Expertrecensies (1)

recensie
Hoe verliest u een tevreden klant?
Nico Melkert | 2 januari 2013
Het is de laatste alinea in het voorwoord van 'Hoe verliest u een tevreden klant?' die meteen tot scepsis leidt: 'Tot slot: zelfs de meest gerespecteerde bedrijven verliezen soms klanten die ze echt niet hadden willen verliezen. Wij weten wat u kunt doen om dat te voorkomen.' Flauwekul natuurlijk om als auteurs te pretenderen dat je ervoor kunt zorgen dat een onderneming 'nooit meer een key-account verliest'. Zoals ook de ondertitel 'Een strategische verkenning' (over wat loyaliteit van uw klanten werkelijk drijft) weliswaar lekker klinkt, maar de lading van deze zoektocht jammer genoeg niet dekt.
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over John Gamble

John Gamble founded Tenacity in 1986.

Andere boeken door John Gamble

Inhoudsopgave

Voorwoord
Voordat u begint…

1. Het telefoongesprek
2. Waarom?
3. TARP, op zoek naar het lek
4. Als mensen veranderen, kan alles veranderen
5. De waardekloof
6. Het draait om relevante waarde
7. Drie gezichtspunten
8. Vier vragen
9. Revelation X
10. Het is alleen waard wat het waard is, niet meer
11. Het goede nieuws

Appendix

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Hoe verliest u een tevreden klant?