Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, e.a.

BOM Business to business marketing

Paperback Nederlands 2019 1e druk 9789001734497
Verwachte levertijd ongeveer 5 werkdagen

Samenvatting

Dit 'Boek-op-maat', samengesteld uit 'Business marketing', is een speciale uitgave van Noordhoff Uitgevers.

'Business to business marketing' combineert op overzichtelijke wijze de meer traditionele en praktische kennis van business marketing, bijvoorbeeld over het koopgedrag van organisaties en marktonderzoek, met nieuwere benaderingen, waarin de interactie tussen organisaties centraal wordt gesteld. Verder komen onderwerpen als netwerken, samenwerking en relaties aan de orde.

Specificaties

ISBN13:9789001734497
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:270
Uitgever:Noordhoff
Druk:1
Verschijningsdatum:23-8-2019
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Kees Gelderman

Kees Gelderman is (cum laude) afgestudeerd in de bedrijfseconomie aan de Rijksuniversiteit Groningen. Zijn promotieonderzoek handelde over de inkoopportfolio van Kraljic. Tegenwoordig is hij universitair hoofddocent aan de Open universiteit. Zijn specialisatie ligt op het gebied van de buyer-supplier relationships, meer in het bijzonder op purchasing management en (business) marketing. Samen met Hein van der Hart is Gelderman auteur van het Noordhoff-boek Business marketing.

Andere boeken door Kees Gelderman

Inhoudsopgave

Uit: Business marketing
Deel 1 - Marketing en marktinformatie
1. Verkenning van het vakgebied
2. Koopgedrag van organisaties
4. Marktonderzoek

Deel 2 - Marketingplanning
5. Planning en strategie

Deel 3 - Marketingmix
8. Product
9. Service
11. Distributie
12. Communicatie
13. Verkoop- en relatiemanagement

Literatuuropgave
Register

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        BOM Business to business marketing